ekonomi

Kıbrıs Elexus Hotel yeni nizamıyla kapılarını açtı

Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Covid-19 pandemisi sürecinde Akdeniz’in, tahminen de dünyanın en sağlıklı tatil destinasyonlarından biri olarak dikkatleri üzerine çekiyor. Kıbrıs – Girne’de bölge alan Elexus Hotel de yurt dışı havayolu seferlerinin başlamasıyla birlikte Temmuz ayı itibariyle yaz serisini açtı.

PCR testini bedelsiz uygulayacak

Toplumsal ara kurallarına fiziki avantajlarından ötürü rahatlıkla pratiğe geçiren Elexus Hotel; seyahat öncesinde yapılması farz olan Koronavirüs teşhisinde kullanılan PCR testini bedelsiz bir biçimde itilaflı olduğu hastanelerde misafirlerine yapılmasını sağlıyor.

Olağanlaşma dhanerinin en inançlı tatil destinasyonu: Kuzey Kıbrıs

Pandemi sürecine ait görüşlerini paylaşan Elexus Hotel Umum Yöneticisi İsmail Tirali şunları söyledi: “Kuzey Kıbrıs’ta erken alınan tedbirler sayesinde salgının tesirlerinin epey hafif bir biçimde yaşadık. Bu süratli güzelleşme trendinin süreceğine inanıyoruz. Elexus Hotel olarak, misafirlerimizin inançlı ve rahat tatil yapmaları için Dünya Sıhhat Örgütü, KKTC Sıhhat Bakanlığı ve T.C. Sıhhat Bakanlığı’nın tavsiyeleri doğrultusunda hijyen ve toplumsal izolasyon önlemlerine harfiyen uyuyoruz. Turizm ve Etraf Bakanlığı’ndan ‘Güvende Kal’ sertifikası alarak inançlı tatil rotası olduğumuzu belgelemiş olduk. Elexus Hotel olarak misafir memnuniyeti odaklı hizmet anlayışımızın temelini, misafirlerimizin ve çalışanlarımızın sıhhatini ve güvenliğini sıfır risk prensibiyle korumak oluşturuyor. Bu bağlamda Kıbrıs’ın büyüleci tabiatında misafirlerimizin hayalini kurduğu tatili yaşaması için gereken tüm sıhhat tedbirlerini aldık ve “Hijyen ve Sıhhat Manifesto”muzu da hazırladık. Otelimiz bünyesinde dezenfeksiyon ve sanitasyon ekibi kurarak hijyen ve toplumsal izolasyonu üst shaneiyede tutmaya kıymet veriyoruz. Tüm meydanlarda tasarrufa sunduğumuz tek tasarrufluk eserler, el dezenfektanları, otel umumunda tüm gizli ve açık ortamlarda 7/24 dezenfeksiyon yapılması üzere önlemlerin yanısıra de termal kameralar ile ateş ölçümleri, ULV ve Ozon cihazlarımızla yapılan temizlikler ile bir arada standart tedbirlerinde ötesine geçiriyoruz. 1,3 kilometre uzunluğundaki sahil şeridimiz, kendine ilişkin hususî koyda bulunan 2 farklı konsepteki plajımız ve üzerinde 22 adet pavilion’un bulunduğu 3250 metrekare büyüklüğündeki iskelemiz başkaca 5 havuzu ve yaklaşık 7000 m2 büyüklüğünde ki güneşlenme platformlarımız misafirlerimizin arasında inançlı kabul edilen toplumsal arayı sağlama lüksünü bize sunuyor. Öteki yandan, pandemi öncesi periyotta de esnetilmesi asla laf konusu olmayan hijyen kurallarımızın üzerine gelen yeni güncellemeler mhanecut. Kıbrıs’ın büyüleci tabiatında mükemmel bir tatil deneyimi için gereken tüm sıhhat tedbirlerini aldık Aldığımız tüm bu önlemleri ile, inançlı bir tatil için kapılarımızı misafirlerimize açtık’’dedi.

Covid-19 Rehberi hazırlandı, işçi eğitildi

‘Covid-19 Misafir Hizmet ve Durum Denetim Prosedürü’ hazırlayarak salgın sürecinde alınması gereken önlemlerle ve yeni pratiklerle ilgili olarak tüm çalışanlarına eğitim verdiklerini belirten Tirali, “Dünya Sıhhat Örgütü ve Sıhhat Bakanlığımız tarafından belirtilen tüm hijyenik tedbirleri alarak her departmanımızda nizamlı olarak güncellemelerimizi yaptık. Birinci günkü titizliğimizle misafirlerimize en inançlı ortamı sağlamak için çalışıyoruz” diyerek otel umumunda Covid-19 önlemlerine verdikleri kıymetin altını çizdi.

“Covid-19 sonrası süreçte kişilerin güvendikleri, hijyeninden emin oldukları tesislerde konaklamayı tercih edeceklerine vurgu yapan İsmail Tirali, kelamlarına şöyle dhaneam etti: “Bakanlığımız ve sıhhat otoriteleri tarafından yapılan açıklamaları yakından takip etmeyi sürdürüyoruz; ekip arkadaşlarımız, misafirlerimize sağlıklı ve inançlı bir tatil deneyimi yaşatmak için büyük bir özveriyle çalışıyor.”